Saturday, November 13, 2010

kencing manis la aku!



I need to focus for my next paper.Bahasa is not easy as u all`s expect. Kalau soalan macam SPM boleh la layan sebelah mate je tapi bila dah masok Pedagogi nie tak bermaya dah. Malas nak hafal.Malas nak faham and malas segala-galanya. Tapi disebabkan last paper, i need to focus back! Last paper o.k then boleh balik Johor! Yeay. Speechless ,tiket aku malam raya.So pagi raya la ak sampai. First time balik pagi raya.Pengalaman yang terbaeklah!


Opss! Lupe nak bagi tau nape aku boleh dapat kencing manis. Bila nak study je aku perlukan gula2 disisi. Stok gula-gula untuk setahun, aku boleh habiskan dalam masa beberapa hari je. Lagi teruk bila habis dalam masa beberapa jam. It`s not a good habit shila. Control o.k ;p


Ni just yang lebih2 je. Tak tahulah berapa tinggi dah tahap glukosa dalam badan aku nie.

No comments:

Post a Comment