Friday, November 12, 2010

bebal



Lately nie ak rase otak aku macam bebal sikit.Sikit je.Tak banyak pon. May be gare-gare makan MAGGI kot.Trettt~ Memang maggi akan bebalkan otak kalau selalu dimakan. Dulu ak jarang-jarang sekali makan maggi. But bile dah duduk luar nie, banyak duit kene pakai, so maggi la jadi pilihan. Kalau boleh nak elakkan, tapi nak buat macam mane kan.Duit kene budget. Dapat plak opsyen yang cekik duit. Duit keluar macam air every time dapat projek atau amali mingguan.Pheww~KPM ni tak da hati ke nak tambahkan elaun budak2 seni?? Tak cukup tau! Isy3..Patotnye aku kene bersyukur o.k dapat duit free2 gitu je. Kalau orang lain dah kene bayar balik pakai PTPTN tue. So , sile bersyukur! ;p

Aku detect otak aku macam bebal sikit bile time exam macam nie. Susah kot nak ingat.WTH.Selalunya hafal sekali dah ingat .Ni dah dua tiga kali pon still blur. Dasyat betol penangan MAGGI yer. Tue la..orang dah kate jangan makan MAGGI selalu.Tapi degil nak makan gak.Nak makan boleh.Tapi jangan selalu o.k ^_^


nampak sedap! manela aku tak tergoda ;p



p/s: sebenarnya bukan MAGGI je ditujukan.Semua MEE SEGERA k ;p

No comments:

Post a Comment