Wednesday, December 1, 2010

Penambah berat badan


Lately ni aku suka sangat masak. Tak tahulah nape =) .Nak cakap aku ni dulu memang minat masak tak ada la pulak. Honestly, dulu aku memang malas dalam bab masak-masak ni. Tapi cuti-cuti nie jadi hobi pulak ;p Minggu lepas dah buat desert kek batik.And this week buat desert puding caramel pulak. First time buat and semestinya jadi! Tengok tangan la ;p . And hari ni kalau sempat nak buat nasi hujan panas and ayam masak merah .Nak tgok jadi ke tak ^_^. Lagi satu, kat mane ek jual beras jepun. Kat Pacific ade tak jual? Nak buat sushi plak ;p

^_^

5 comments:

  1. weyh..
    ajau la..ape lagi..
    kaw kat bp ke wey?

    ReplyDelete
  2. fara:aku cuti2 memang amik kursus nk kawen pon.bahaha.jemputlah dtg yer.next year aku kawen.ngahahahaha ;p

    nisha: aa.kat bp.weyh jom kua! ngan atin,nekma sume. ko de kat bp sampai ble?

    ReplyDelete
  3. aku dah abes dip dah..
    baru je abes..
    hehe..
    memang kat bp la ni..
    haha..

    nak kua?
    buleh jek..
    buhsan wey..haha

    ReplyDelete
  4. orait bebeh! nanti aku contact ko. tunggu aten balik bp dulu =)

    ReplyDelete