Friday, December 3, 2010

Owh December!

December adalah satu bulan yang aku tunggu-tunggu. Yolah! Cuti panjang kot =) Rileks. No assignments,no big project, no amali, and no isl ;p . But, even though it is a month that i love, still make me worry enough to go through this month. Yelah kan. Mana tak, berat badan naik mendadak kot dalam bulan ni. Kalau buat graph mesti bulan nie menggunung tinggi ;p . Risau dan sangat risau. Boleh cakap setiap jam aku melantak untuk memuaskan nafsu semata-mata. Walaupun tak berapa lapar, still nak masukkan benda dalam mulut. Sangat buaya o.k! Terlalu buayaaaaa! Ishhh~

How to settle this problem? The best solution is jogging. Tapi masalahnya aku sangat-sangat lah malas dalam bab-bab jogging. Bangun tido pon kol 8 , jogging atas katil la kan =) Petang-petang plak jadi mak-mak gitu. Sedia minum petang . Acehhh! Ye ye je kan. ;p

Then i got one advised from my dear friend.

Miss baek : " eh ko ade buat keja-keje rumah tak?"

Aku :" Ehhh..of course o.k. Tak de nye panggil anak dara kalo tak buat keja-keja rumah."

Miss baek : "Ko buat tak sapu lantai sume.Mop lantai.Sapu-sapu sampah kat laman? Ade tak?"

Aku : "Ala ko ni. Rumah aku bukannya ada maid. So, i`m the one with that tittle 'maid' .No other person in my house that so called bibik o.k"

Miss baek : "Huh! Bagoslah tu. Tu kan dah jadi senaman kau. Buat-buat keja mcam nie bley hapus lemak jugak tau. So, ape yg ko risaunya. Rilek2 sudah"

Aku : "Hahaha. O.k. Nasihat yg terbaek! ^_^


So, rasenya aku tak patot risau la kan. Tapi still risau gak. Aduihh. Dear my perut, please la jangan melantak buas sangat. I`m the one who will suffer. Tak kawen lagi nie ;(


5 comments:

  1. no hal la.kalo kte tekad,bley je.
    x semestinye kalo pkul 8 tu dh lmbt sgt maaaa.
    certain org bgun pkul 3 ptg, lg la...
    anda msih dlm paras selamat lagi...
    hahaha XD

    ReplyDelete
  2. hahaha.pape pon selamat disember XD

    ReplyDelete