Saturday, September 8, 2012

Simple Vocation

Well, post ni patut buat minggu lepas and lepas lagi..tapi disebabkan busy sangat dengan presentation seminar makanya post ini terpaksa ditunda. Two days before presentation, saya sibuk menyibukkan diri dengan berjalan-jalan.Saje nak cari mood before present tesis kan. Huehuehue. Makanya, port paling dekat adala Penang. Sisa dua hari dihabiskan merayap satu Penang. Tapi tak da lah satu Penang sangat. Just certain place je. And niat di hati nak celebrate birthday si chenta hati, tapi tak sempat atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan. Hurmm..tak pelah..still have another time to celebrate =) Walaupun tak celebrate, still bought for him a present. Sila jaga baik-baik k. Saya tahu awak baca blog saya ^^



Dua hari berjalan just merayap ke taman kebun bunga. Jalan-jalan tengok bunga. Tengok orang lalu lalang. Tu semua tak penting, yang penting jalan with him.Hehehe. Then, belah petang merayap dalam shopping mall sampai ke malam. Pastu tidooo sampai esok pagi.


saya memang pecinta bunga.hahahaha~


macam tiang seri perlis ke??ade saya kesah! hahahaha~


Setelah 5 tahun asyik dok ulang alik sp and penang, time ni lah baru berkesempatan merayap ke Toys Museum. Saje jalan-jalan cuci mata. Review saya pasal toys museum ni, tempat ini sangat-sangat teruk. Suasana dalam muzium macam tempat construction. Lantai just lapik dengan papan. Nak cakap tak ada tourist, ramai kot yang keluar masuk. Tapi tempat hampeh. Susunan mainan dalam kotak pun teruk. Patung-patung yang penuh dengan habuk dan tak di lap. Ish3. Tempat ni ada potensi untuk tarik lebih ramai pengunjung kalau pengurusan dijaga dengan elok. Tapi bila semua pihak lepas tangan and tahu kutip duit je, ni lah jadinya. Ok, tetibe rase diri terlalu prihatin sangat plak.Hahaha~



Dengan Abg Jack! =p


Ouch! Abang Superman ^^


Citer Toys Story, tapi tak tahu name watak ni ape.Huehuehue~




So, ni lah yang dihabiskan selama 2 hari. Cuti-cuti Malaysia lah sangat. Thanks to chenta hati sebab rajen melayan kerenah saya! ^_^



Till then, bye-bye and assalamualaikum~





No comments:

Post a Comment