Thursday, January 13, 2011

Chenta hati!


Ini kisah bertahun-tahun lamenye. Chenta hati. Tipula kalau aku cakap tak pernah jatuh cinta kan. Hahaha. Tapi cinta dalam hati okeyh! Cewahh =p Perasaan yang tak pernah di beritahu kepada si dia walaupun tiap-tiap hari berjumpa. Kira macam secret admire la kan. Owch!

Dulu-dulu jari jemari yang halus ni rajin giler menaip masej dengan si dia. Almost everyday kita orang masej. Huhu. Tu la penangan si secret admire. Dalam banyak-banyak masej tu, there was one message that still in my mind untill now " kau ingat aku senang-senang nak lepaskan kau. Yes that was it ! Like it the most even we were just used kau and aku time masej. =p

But, something happened and i was crying like a baby because of him. That was my first time i`m crying for a person called a man. From that moment, we do not text each other. Susah jugak nak kawal diri daripada masej dengan dia. Yelah. Dah selalu sangat masej so, not easy for me to avoid him. Tapi aku berjaya kawal diri untuk kebaikan diri aku sendiri. =)

Until last year, aku mula start masej dengan dia balik. Tapi masej aku dengan dia tak macam dulu. Perasaan aku pada dia pun dah pudar. Cewahhh! Mulut je cakap macam tu, hati..jeng3..Haha.Tak boleh belah. Hahaha. Friend still a friend. Nothing can change it. Tapi aku suke kawan dengan dia even kita orang dah jarang-jarang sekali tegur-menegur. Haha. Just dalam phone je menegur sakan! Hahaha ;p Kalau bertembung kat luar, haram kejadah aku nak tegur. Malu weyh! Hahaha =p




Tu je citer aku. O.k bye!

Sunshine is rising over field with rainbow!
^_^


No comments:

Post a Comment