Saturday, December 4, 2010

Selamat Pagi Chenta! =)

Waa.Hari ini dalam sejarah.Tak pernah terjadi lagi dalam hidup aku bangun awal pagi prepared breakfast for family.Acehhh! Hihi. Serious! Aku memang bangun awal maa! Menu breakfast dari malam tadi dok fikir nak buat sarapan apa.Last2 buat nasi lemak je la =) First time buat nasi lemak. Not bad ;p Everything was prepared by me. Hell yeah! Dah boleh kawen! ;p


Jom breakfast!



Ibu sangat bersinar yer.Gambr diedit untuk kebaikan bersama ;p


Oren yang mula-mula buat tak tahu.
Tapi bila aku bawak nasi lemak aku.....


Terus die mengorak langkah.Bahaha.Ni la penangan nasi lemak aku.Huhu!






4 comments:

  1. haha.kucing is apart of our family =)

    ReplyDelete
  2. ....mane dtg meja tu? ade meja kat luar dah ke?? adeh...lame x balik

    ReplyDelete
  3. aa.meja baru =) sila la balik rumah yer!

    ReplyDelete