Thursday, November 25, 2010

the most thing i hate


For sure everyone of us will have something that we hate the most. Kalau aku, benda yang paling-paling aku benci nak buat semestinya lipat baju. Sangat tak suka! I do not care what people might say to me. "Eeii pemalas betol ek kau nie! Nak lipat baju benda yang senang pon kau malas nak buat" Get lost you! Like I care your words.


Kalau basuh-basuh baju aku still boleh tahan lagi even basuh pakai tangan pon aku tak kisah but jangan la bagi aku lipat baju. Tak layan o.k. Kalau aku basuh-basuh baju then baju dah kering nak lipat fikir dua tiga kali. Masuk semua dalam bakul dulu. Tapi tak da la sampai main campak-campak je kan dalam almari. Tak pun, gantung dulu kalau tak nak bagi renyuk seribu ;p Esok lusa barulah aku rajin-rajin kan tangan aku nie lipat-melipat. Dalam hati cakap "kalau nampak mak mentau nie abis ko kene sapu dengan dia!" ;p

Baju pagi tadi yang masih tak berlipat..esok2 je la yer..


Aku terfikir kenapalah tak ada orang cipta mesin lipat baju ni? Mesin basuh baju dah ada.Pengering baju pon dah wujud but why mesin lipat baju tak muncul-muncul lagi? Kemanakah semua pakar-pakar saintis yang genius?? Sila lah cepat cipta mesin lipat baju :(

No comments:

Post a Comment