Tuesday, November 23, 2010

Blog bombastic!

Many followers do not mean your blog is good! Kadang-kadang orang saje-saje click untuk jadi follower then they hint us back "follow me back o.k". Kalau aku nak follow seseorang tu, aku akan tengok dulu entry-entry dia before this.Kalau mata sedap memandang and mulut lancar membaca baru aku follow. If not, for sure aku tak akan follow. Sorry yeah. Lagi-lagi tulisan yang kecil macam semut and rapat-rapat.Owh gosh! How to read it? Nak kene pakai kanta pembesar ke sayang! Bagi aku biar la follower dia sikit, tapi blog dia sedap mata memandang. Ni tak, follower bukan main banyak, beribu-ribu tapi merapu bukan-bukan. Tak tahulah apa yang follower2 dia syok bace.

Dalam banyak-banyak blog, satu blog yang aku suka bace ialah sueannajoe. Sangat suka gaya penulisan beliau. Ada satu entry tu, aku baca pasal improve your english. Betul-betul memotivasikan aku. Once in a week, i should write a post in English in order to improve my language. Yelah, english pon bukan baik sangat, so kene lah rajin-rajin kan diri ;p Owh! Lagi satu.Kesilapan yang selalu aku buat dalam penulisan. Penggunaan 'that`s mean' and 'that means'. Rupa-rupa nya ada beza o.k.Selama ni aku dok bantai that`s mean. "That`s mean or that is mean" bermaksud itu kejam. Sebenarnya, yang aku nak maksudkan adalah "maksudnya" which is "that means". Thanks to her because at the last i know my own mistake. Silly mistake actually ;p

So, anyone yang rasa blog aku ni annoying boleh la tekan next blog kat atas tu laju-laju. Blog ini ditulis lebih kepada kepuasan sahaja ;p.

No comments:

Post a Comment