Thursday, October 7, 2010

pangkat baru!


Yeay! Abis pon camping 4 hari 3 malam. Phew~Camping dalam hujan memang masyuk.Masyuk giler rrr!! Habis lencun badan. Camping kali nie over all best gak. Banyak benda yang baru aku belajar especially kejar ayam kampung and pegang ayam.Haha.First time o.k pegang ayam hidup2.Before this tak pernah.Mane ntah datang keberanian aku pegang ayam tu pon ak tak tau.Ianya sume berlaku secara tiba-tiba.Cehhhh! :p Ayam yang dikejar and dipegang and disembelih tue akhirnya dipanggang dan selamat masuk perut dah. ^_^. Sangat2 best ayam panggang!.Walaupun hujan lebat and kilat sambar-menyambar ayam panggang tetap diteruskan.Cayelah sume! Komitmen yang sangat tinggi dalam melaksanakan masakan rimba.Yelah kan, kalau tak siaplah markah ikhtiar hidup tak dapat. Ujian-ujian lain sumer selamat and lulus.Yeay! ;p

Before this aku penah cakap kan yang aku sangat-sangat takut bagi koman.Hehe.Sebenarnya bukan takut.Gementar je. Yela.First time kan bagi koman. ^_^. And keputusannya lulus dengan cemerlang. Tak sangka suara aku merdu gak biler bagi koman.Hahaha.Sile lah muntah yer kalau nak.Hehehe;p And right now secara tidak rasminya lagi aku dapat pangkat Leftenan Muda KRS. Nape secare tidak rasmi.Nape bukan rasmi??? Nape ek?? Actually majlis pentauliahan belum wat lagi. Tu yang jadi tak rasminya ;) May be dalam mase terdekat akan buat majlisnya. Just IP Tuanku Bainun je dah officially dapat pangkat tersebut :)

So, well done sume leftenan-leftenan muda KRS! Caya lah babe!




p/s: gambar tak upload ag.next post nanti baru letak o.k ^_^

No comments:

Post a Comment