Tuesday, September 28, 2010

dunia A.K.U part II

A part of it!


Just now , ak tulis kat FB 'hidup saya sekarang tidak terurus.i need someone to take care of me'. Yea, itu memang benar. My life right now same like a person who lives in Tanjung Rambutan or Tampoi. So measurable! Last night, terpakse duduk kat galeri sampai pukul 4.00 pagi. Guard IPSAH dok tanye, 'hangpa dah siap ke?'.So , kami jawab, 'belom pak cik.jap ag nak masuk balik.pagar bagi bukak luas2 sikit noh!' Bile dah stay up kat galeri terpakse la siapkan tempat penilaian. Produk-produk penilaian bagi umphhh sikit! Walaupun tak berapa nak umphh.Dushhh~And the most thing that i hate to do was sketching.Erghhhhhh! And tadi one of my lecturer comment my sketching ' saya tau awak gune satu jenis pensel je kan. pensel 2B je kan. kan saya dah cakap kalau sketch kene guna pelbagai jenis pensel.baru nampak perbezaan ruang.' Wowiii ! Encik nie macam tau2 je kan. Saya wat gitu sebab saya dah malas and ngantuk.Sekian!


Tempat keramat aku!


Mereka2 sewaktu dengan aku!


Dan mereka2 lagi!


the best of the best!


folio aku!


Tu dia! Ak la tue..hahahaha baek punya landing ^_^






1 comment:

  1. HANYA UNTUK BERKONGSI OK...
    Menonton tv pun boleh dapat duit!!! Bagaimana tu?
    Tengok ke akaun bank, wang masuk $2000.00.
    seminggu kemudian tengok ke akaun bank lagi,
    wang masuk lagi!! Tapi kali ini $3400 pulak.
    Betul ke ni? Boleh percaya ke?
    PERCAYA ATAU TIDAK ANDA BOLEH TENTUKANNYA SENDIRI!!!

    http://www.UntungPantas.com/?id=fbi733 (jangan lupa untuk ADD TO FAVORITES supaya senang untuk anda datang kembali.)

    ReplyDelete